dofter

18534-1155

Dofter på killar är en grej som kan få mig på fall. En kille som luktar gott har stor chans att gå hem hos mig. Men jag har även haft killar som varit ganska doftlösa...
Nu i juletid vimlar det över av parfymtips, det mest intressanta med parfymer ä hur individuellt det är.
En kompis till mig har en väldigt tung parfym, Pour Homme tror jag, och den passar honom. Men en annan jag träffade på som bar samma parfym kändes som en 70-årig man istället för den 27-åring han var.

Ibland kan jag gå på stan och känna dofter som påminner om antingen en före detta pojkvän, en gammal dejt eller en kompis. Då det tog slut med en av mina ex kunde jag bli gråtfärdig när jag kände hans parfym överallt. Att han dessutom använde en parfym som just då var väldigt trendig hjälpte inte till....

Hela tiden upptäcker jag nya favoriter men några som jag har är:
-
Aqua di Gio
- Elements Aqua
- Boss in Motion
- Polo sport
- Peak Performance-doft (hittar ingen länk, verkar som den inte säljs längre...)
- jag har en till favorit men jag kan för allt i världen inte komma på namnet... svag citrusdoft, underbar!

Men som sagt, det handlar om personen och hela tiden ökar min lista med parfymfavoriter!

Kommentarer:
Postat av: Martinja

Du ahr alldeles rätt! Älskar Aqua di Gio med, både killparymen och den för tjejer... Killar som luktar gott är mumsfillibabba :P

Postat av: Emmaria

Visst är det så, mmm... :)

2005-12-18 @ 20:41:43
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: pjsvw lzmin

lswkafio rqndviza rpwudca nrxl hpuvdr xtgd dopxljtar

2007-01-01 @ 01:39:58
URL: http://www.jycrmpt.ctiyr.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits