dienstag

Hoppas jag minns min tyska korrekt....

Igår hade jag ont i axeln men hoppades att dte skulle gå över, tji fick jag för idag är det värre. Hela morgonen gick jag och ojade mig. Kan röra armen delvis men vid för häftiga rörelser gör det så ont att ingen kan ana....
Får vänta till mams kan tänkas gå upp innan jag ringer för råd.
Vet itne om jag ska åka till vårdcentralen eller försöka få en tid hos sjukgymnasten. Men å andra sidan är det mellandagar och jag förstår om hon har roligare saker att göra än ta emot mig på kvällen.

I övrigt känns det bra idag!
Natten var sådär, ont i axeln och vaknade av näsblod, men ikväll ska jag hem och dega. Hade tänkt städa i min byrå, garderob och i bokhyllan. Men jag får väl se vad armen säger om det!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits