bättre

Känner mig lite bättre nu efter träningen :)
Fick dessutom ett besked som jag blev riktigt glad över!

Jag har en del problem med huden och har på senare tid fått början till en hudsjukdom. Den har varit på väg att bre ut sig men efter alla vitaminkurer jag kört verkar dte som att det börjar vända! Jag har fått lite symptom som är tecken på att det kan vara på väg åt rätt håll! Vad skönt med något som inte är negativt besked.
Imorgon ska paps opereras. Visserligen ingen dramatisk operation, men jag blir lite orolig för honom ändå! Det är ju min paps det gäller. Första tiden efter operationen kommer han antagligen må riktigt dåligt. Poor thing. Men det är nog värt det!

När jag åkte hem från träningen blev jag så trött att jag hade kunnat somna där. Känner mig fortfarande seg, men som vanligt lär jag väl piggna till klockan elva. Så himla opraktiskt för jag kommer ju aldrig i säng då!

Orkar inte fixa massa mat till morgondagen så jag tänkte testa att koka någon slags torellini för att sedan värma på jobbet. I värsta fall får jag väl köpa något, det är ju itne som om det inte finns alternativ...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits