åhhh

Fasen vad mina tankar handlar mycket om en speciell person idag.
Sluta genast befinna dig inne i mitt huvud!!

Tänker på saker jag sagt, saker han sagt, saker vi gjort och jag bara ler. Varför ska det vara så svårt ibland? Eller ibland förresten, tycker det är svårt alldeles för ofta!

Han sa en sak igår som gör mig lite förbryllad och som gör mig uppmärksam på att jag nog gått in i min svårfångade roll. Det han sa stämde absolut inte, det försökte jag säga, men han verkade nästan lite blyg då... Svårt att förklara, men jag förstod att han missförstått mig.


Snälla du, ut ur mitt huvud nu så jag kan vara lite mer fokuserad! :)

Kommentarer:
Postat av: eremo

känner igen det o avskyr när det händer! varför kan inte kärleken vara enklare?

Postat av: Emmaria

Åhh, jag vet itne. Det är nog det att jag har haft tillfällen då jag träffat killar, det klickat och sedan har det varit bra (till det tog slut..) och allt spelande och velande gör mig galen. Men just den här killen är nog en sådan tror jag! Men åhh, han är på så många sätt just som jag gillar.
Han är outgoing, ambitiös, står nära sin familj (vilket jag också gör och tycker är viktigt om man är på samma nivå..), har schysst stil och ser bra ut. UT ur mitt huvud var det ;)

2005-12-07 @ 21:32:56
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits