16:e december

18534-1149

Hela tiden vill jag ha en egen bil, men igår när jag skulle ta mig hem på natten kändes det ännu viktigare! Först promenad till vagnen, vänta och frysa, åka några hållplatser och självklart var värmen på högsta nivån.=äckligt! Sedan gå igen, vänta riktigt länge och därefter en ny varm äcklig vagn.
Eftersom jag inte alltid dricker så värst mycket när jag är ute, har jag inget emot att köra bil. Och i värsta fall kan man ju åka tillbaka och hämta den dagen efter!


bild från bytbil.com

Kommentarer:
Postat av: Julia

Precis en sådan där bil vill jag ha! :)

2005-12-17 @ 16:23:19
Postat av: engla

åh jag kommer eventuellt "få" en egen bil snart! Vore så skönt! Den på bilden var sportig & fräsch!

Postat av: gggggg

yfyuyuyugyug

2005-12-17 @ 18:07:51
Postat av: Emmaria

Julia: Jag med, fast helst en annan färg..

engla: Vad härligt! Det är verkligen skönt med bil, som den tidsoptimist jag är underlättar det oftast.

2005-12-17 @ 18:11:53
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: tsxvyj gyctzl

uvkb lsayid noijpcrzu uxhvbapno hpgar excsmru blngzwdu

2007-01-01 @ 01:40:02
URL: http://www.lnkszbwy.xjfk.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits