12:e december

I min lucka idag vill jag ha något att krama. Eftersom det för tillfället inte behöver innebära en person tycker jag allt att en söt och mjuk björn kan vara substitut.
18534-1126
Jag är barnslig och vet ni vad, jag står för det! :-) Paps köpte en nallebjörn som present till mig då jag var precis nyfödd, han var nog inte medveten om det, men han skapade ett behov redan då!
Jag har två stora svarta sopsäckar på vinden med mjuiksdjur, men det finns två favoriter. Den ena är björnen paps gav mig och den andra är en kanin som jag fick då mams, paps och brorsan åkte bort över en påsk utan mig. Det var något som bror min var aktiv i och de åkte på läger där småsyskon inte var välkomna :( Varje dag de var borta fick jag presenter som mams lämnat till mig och när de kom hem hade de ännu mer med sig. Det allra bästa var min söta kanin!

bild
härifrån

Kommentarer:
Postat av: etlcgjmqr evkyo

wbocxsqgz oamz umkwdsbvq adqkc abxghojm ctkgmse rbkm


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits