Trött men glad

Det blev en händelserik eftermiddag. Gick en sväng på IKEA och tittade ut en massa grejer som jag ska köpa när jag flyttar. Har ändrat mig angående soffa, det blir inte en Klippa utan istället en Nilsby. Den kanske inte är jättesnygg, men det är en bäddsoffa och okej skön att sitta i. Med en massa snygga kuddar kommer den bli bra att mysa upp i under höstens mörka kvällar.

Nilsby

Min kära mor sade en bra sak, det är svårt att hitta en soffa, som ska se ut och kännas som om den kostar 10 000 kronor, när den i själva verket kostar runt 2-3000 kronor.
Stämmer bra, däför får Nilsby bli mitt substitut till jag har råd med en rejäl soffa!

Tittade på en massa andra grejer som jag ska köpa. Bland annat tv-bänk, soffbord, datorbord, lampa... Ja listan kan bli lång :-)

Köpte dammsugaren idag också! En electrolux, ska det vara så ska det vara...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits