Tisdagen

Okej, dagen gick snabbt, har fått en massa gjort.
En sväng i skolan, lägenheten, hängt hos en kompis, köpt målarfärg och hängt lite mer i lägenheten.
Allt detta samtidigt som jag är superförkyld och antagligen har fått luftrörskatarr. (känns precis som alla andra gånger jag varit förkyld och fått det....) Jippie!

Nu har jag köpt målarfärg till mitt place!
I köket blir det kärnmjölksvitt, en svag hint av gult i en vit färg. Det gör att färgen känns lite varm.

I det stora rummet blir det den ljusaste av en färg som heter Marrakech (stavas det så?).Det är också en vit färg men den här har istället en touch av grå/blå färg. Lite kallare i tonen men den blir bra till mina möbler, både de jag har och även de jag ska köpa!


Hela dagen har jag haft på mig:
- vida jeans som slutar strax under knäet, MNG Lite gauchos känsla.
- vit v-ringad top, JC
- rosa kavaj från benetton
men vid färginköpet blev det min älskade rosa stickade tröja istället eftersom jag kände mig ganska frusen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits