The Notebook

"With every great love comes a great story"

The Notebook

Surfade in på den officiella hemsidan för att läsa om the Notebook som jag blivit rekommenderad att se. I den skulle jag få tillfälle att se Rachel McAdams in action.

Den låter riktigt bra! Måste ses snarast! (finns den på video tro?) 

 

Jag behöver väl knappast säga att jag gillar romantiska filmer... Gärna äkta tjejfilm med Hollywood känsla!

Ser andra typer av filmer också, jag har en blandad smak, men tjejfilmer funkar nästan alltid!


Kommentarer:
Postat av: Anna

Ja, den verkar väldigt bra den filmen.
Vill också sen den.

Postat av: .svarta.hjärtat.

Jag ääälskar den där filmen, mer däger jag inte...

2005-11-27 @ 10:52:45
URL: http://tampong.blogg.se/
Postat av: liliane

that's the best film i've seen.......it's beautiful, amazing.....i love the books of nicholas sparks...

2006-07-21 @ 01:05:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits