Söndag

Känns bara lite mindre härligt att vakna idag(än igår), det är ju trots allt måndag imorgon, men helt okej ändå!

Imorgon börjar jag sista veckan på mitt sommarjobb. Känns konstigt, både positivt och negativt. Jag har ju äntligen börjat få saker att göra, men å andra sidan så är jag ledig en vecka innan skolan börjar :-)

Det är ju inte sista gången som jag kommer att sätta foten på mitt jobb, jag kommer att vikariera när en kollega ska på semester i oktober, dessutom har jag fått ett uppdrag av min chef. Jag hann inte börja med det veckan som gick, men jag hoppas att jag får chansen att göra jobbet ändå.

 

IKEA igår var trevligt, köpte bara lite småkrafs men fick möjlighet att kolla in en del av de saker som jag har tänkt att köpa. Måste erkänna att vissa saker ser sådär ut i verkligheten, men jag hoppas att de ser så ut för att de trots allt står framme och blir nersmutsade hela dagarna. Dessutom har jag inte råd att lägga mer pengar än jag redan har tänkt, så det är bara att acceptera läget på något vis.

 

Nu är det frukostdags!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits