sex and the city

Yep, ikväll är det dags igen. Det som gör att måndagar är roliga trots att man har hela veckan fram tills helgen... SATC (=Sex And The City)

 

"The Domino Effect"

"Just how dangerous is an open heart?" -Carrie

sex and the city

"One"

"When will waiting for "the one"... be done?" -Carrie

satc3

Hon säger så bra saker ibland Carrie...

 

Gillar inte avsnittet "One" eftersom Aleksandr gör entré i det avsnittet. Jag håller helt och fullt på Carrie och Big, dessutom är inte Aleksandr en snäll kille. Okej, Big är väl inte heller det, men han har ju funnits där hela tiden.

 

Hjälp, skaffa ett liv kanske ;-)

Jag gillar bara att ibland få glömma trista saker (som jag inte skulle komma på tanken att skriva om här eftersom det då skulle bli rätt trist att läsa) i mitt eget liv och få vara involverad i en "fantasi-värld" där saker är mer positiva.

Alla är vi olika och det är mitt sätt att hämta kraft på. Jag vet att det kan verka väldigt ytligt för någon därute som läser det jag skriver. Det är helt okej, det tycker jag själv ibland. Men som sagt det behövs det också. Jag fungerar på det viset, take it or leave it!

 

Nu är det snart dags för SATC, cirka 30 minuter tror jag allt :-)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits