Saker jag saknar

Det finns saker som jag inte gör när jag inte har en pojkvän, eller saker som jag inte upplever på samma sätt.

 

Som att ligga på soffan eller sängen och bara pussas, kyssas, kramas och bara vara. Närkontakt liksom, som inte alltid leder till något mer, utan mer är för att få tillfälle att visa sina känslor.

 

Eller att ha någon som skickar söta SMS, som menar det de skriver, mitt på dagen när man har som allra tråkigast.

 

Någon som kommer och knackar på när man tror att de egentligen är någon helt annanstans.

 

Någon som tycker man är ursöt när man just vaknat, håret står åt alla håll och ögonen känns som två bollar.

 

Att ha någon som värmer upp sängen de där kalla nätterna.

 

Jag är en känsloperson, därför känns dessa saker inte lika äkta om det inte är någon som jag verkligen tycker om.

 

Okej, jag letar nog efter killen med stort K, var är du?! ;-)


Kommentarer:
Postat av: Mange

Sluta leta, då dyker han upp... ;-)

2005-08-09 @ 14:00:33
Postat av: emmaria

Att du alltid har så kloka ord ;-)

Postat av: emmaria

Tror dessvärre att jag är alldeles för dålig på att leta. Jag är snarare motsatsen. Vill att han ska landa framför fötterna på mig, men helst med ett plakat där han berättar att han är killen med stort K eftersom jag lär missa honom om han inte påpekar det. Jag är väl ett hopplöst fall, men hey, that's life ;-)

2005-08-09 @ 14:15:50
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Mange

Om du är hälften så charmig i verkligheten lär han nog dimpa ner vid dina fötter förr eller senare...

Dessutom med en neonskylt av Las Vegas format i form av ett stort K... :)

2005-08-09 @ 14:37:46
Postat av: emmaria

Vad söt du är :-) Alltid trevligt med komplimanger.

By the way, jag är minst lika charmig i verkligheten ;-)

2005-08-09 @ 16:07:12
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits