Om bloggar

Läste i dagens GP om sommarens trender och där nämns bloggar. De skrivar bland annat om hur man i modebloggar "...kan läsa vad helt vanliga tjejer har på sig varje dag. Blir det lika kul i vinter när det är termojacka och vantar varje dag?" 

 

För det första behöver ju ingen läsa någon blogg om pesonen inte vill.

För det andra, under termojackan har man väl kläder på vintern också? Eller det kanske journalisten inte har... Så löjligt.

 

I samma artikel summeras också sommarens "snackis". Jag har faktiskt inte haft någon åsikt om varken bensinpris eller mördarsniglar (Usch!), men vädret har jag väl ventilerat. Det påverkar ju min klädsel ;-)

 

Nej, ska det skrivas om sommarens trender kanske man borde ta in en frilansare som faktiskt kan ge en mer rättvis bild av saker och ting. Mitt förslag: Ebba!


Kommentarer:
Postat av: Anna

Vad än GP säger så hoppas jag att du fortsätter att blogga, för din blogg är underbar! lyser upp dagen så här i höstmörkret :)

2005-11-01 @ 23:44:03
Postat av: Emmaria

Tack, nu lyste du upp min dag :-)
Jag bloggar så länge jag känner mig inspirerad. Vissa dagar blir det mer än andra, men som det ser ut nu så har jag inga planer på att sluta blogga.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits