Nicky

Nicky

Jag tar tillbaka allt! Hon passar definitivt bättre i brunt hår!

Kommentarer:
Postat av: Anna

ja brunt hår passade faktiskt bättre på nicky. Det slog mig när jag tittade på denna bild att Nicky inte ser sjukligt smal ut, som hon gjorde tidigare... inte för att hon ser tjock ut! men hon har säkert gått upp några kilon, och jag tycker hon ser betydligt hälsosammare ut. Fast jag vet inte..det kanske bara är den här bilden som det syns så, lustig min föresten :P

2005-11-01 @ 23:32:22
Postat av: Emmaria

Ja, bliden är väl inte direkt till Nickysfördel om man säger så.. :-) Du har rätt i att hon inte ser sjukligt smal ut. Men har hon gjort det innan? Tycker nog att Paris varit den smalaste av de två systrarna... Hoppas hon visar sina skinny kompisar Lindsay och Nicole att det är okej att inte vara sjukligt smal!

Postat av: Anna

Paris har absolut varit den mest skinny av de två systrarna, men för några månader såg jag några bilder på Nicky där hon såg fruktansvärt smal ut. Benen var flortunna och hon såg ännu smalare ut än Paris. Men kul att hon ser så sund ut nu :) Appropå Nicole Richie..så tycker jag att man ofta ser bilder på henne där hon äter, t.ex. glass mm, men inget verkar ju vilja fastna på hennes lilla kropp, hmm synd.

2005-11-05 @ 00:22:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits