morgontrött

Jag har inte försökt att förneka att jag är morgontrött av mig, men nu börjar det bli löjligt.

Vaknade av klockorna (jepp, plural) men snoozade (?!) och gick upp 20 minuter innan jag borde åka. Tog med mig frukosten till jobbet.

 

Jag har fyra olika klockor på morgonen, annars kommer jag inte upp. Men om jag ska till skolan och måste med bussen/tåget brukar det inte vara några problem.. Märkligt.

Såhär låter det när jag försöker vakna.

Först går den hederliga väckarklockan igång, strax efter drar stereon på.

klocka

Ungefär 4 minuter innan jag borde gå upp ringer mobilen.

k500i

Under sommaren har en annan mobilen ringt ungefär 5 minuter efter att jag borde gått upp som säkerhet. Hade jag inte haft den sista väckarklockan hade jag inte suttit på jobbet nu kan jag meddela.

z600

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits