Lördag

Ojdå, känns inte som en bra start då jag vaknade tjock i halsen och ganska trött och seg.
Det är ju kräftskiva ikväll, nåväl jag får väl köra en powernap lite senare innan jag blir mitt allra mest ljuvliga jag.

Planen kring min outfit är för tillfället: enkel och praktisk med snygga accessoarer.
Men jag måste få reda på om tanken är att vi ska vara ute...
För det påverkar ju allt!
Är det inne så kan jag ju vara lite piffigare, men är det ute så blir det min snygga stickade rosa tröja.

Nu blir det frukost och sedan måste jag hämta kräftor, åka till systemet och helst hitta några snygga accessoarer. Orkar helt enkelt inte leta outfit på stan, försökte igår och allt kändes bara fel.... Det får bli någon gammal trasa :-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits