kvällsfilosofi

Hur kommer det sig att jag alltid tycker att mina idéer är superbra på kvällen, men nästa morgon är de inte lika bra?!

Efter fika på stan med M fick jag igång tankarna ordentligt. Har därefter spenderat kvällen vid datorn (förutom under delar av Top Model). Snackade med kompisar och en kille jag försökte ha ett distansförhållande med i höstas. Snart ett år sen. Ganska intressant, han är sådär en 6-7 år äldre än mig men beter sig inte så. Tyvärr, kanske hade funkat bättre i så fall.
Vi var varandras raka motsatser men jag gav det ändå en chans. Brukar annars ha svårt att släppa ner min skyddsmur, men gav killen en chans. Han sårade mig ju knappast, men vi var verkligen inget bra par!
Jag som älskar kläder och är uppväxt i en större stad, med en kille från norrland som tycker tälta är en toppensemester. Nej det är ingen bra matchning. Åtminstone inte för mig!

Fast det kan faktiskt vara lite gulligt när en kille (obs! läs rätt kille) vill ta med mig och tälta. För rätt kille kan jag offra mig. Men då ska det vara väldigt rätt! Tycker det kan bli lite charmigt när en kille vill visa mig vad han kan...

Efter lite svammel tror jag det är dags att gå och sova lite. Ska ju trots allt till jobbet imorgon! Ochdet är ju äntligen dags för något jag tjatat om i en dryg vecka, det är klippningsdags! (se en jättedålig bild under stilinspiration och frisyr)

 

Är det något bra på tv nu?

 


Kommentarer:
Postat av: eremo

tänkte att jag svarar här...
jag har ju totalt missat O.C därför har jag lånat säsong 1 på dvd o nu har jag bara 2 avsnitt kvar. Det är hemskt att det snart är slut. Måste komma ikapp innan 5:an börjar visa serien igen. Seth är så go så, det är han i Gilmore Girls oxå.

Postat av: Mange

Klart intressant att kika in efter dina frågor igår. Trodde jag skulle få en helt annan bild av dig, men det stämmer överraskande bra med vad du skrev.

Ska förresten också klippa mig idag, det behövs...

2005-08-04 @ 08:51:56
Postat av: emmaria

Mange: Okej, det lät lite kryptiskt. Well, jag är den jag är... Hoppas bilden var någorlunda positiv!

eremo: Jaha, själv har jag sett allt som visats i USA. Hela säsong 2 är väldigt bra, men säsong 1 var riktigt kul att se igen när den gick i repris nu.

2005-08-04 @ 10:35:01
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Mange

Var inte orolig, det var en klart positiv bild!

Blev bara överraskad av att det verkar stämma in så bra.

2005-08-04 @ 10:46:26
Postat av: emmaria

Låter bra det. Hoppas du blir minst lika snygg i håret som jag här tänkt att blir förresten! :-)

2005-08-04 @ 11:21:24
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits