IKEA

Sveriges möbelvaruhus nummer 1 är toppen! Bra priser, snygg design och enkelt.

Jag gillar rysch-pysch, men int ehemma hos mig. Där ska det vara enkelt, stilrent och helst inte en massa öppna hyllor och dylikt. Vilket EXPEDIT kommer motverka, men å andra sidan så måste det ju synas att någon verkligen bor i lägenheten. Det ska vara personligt, alltså man ska se vem som bor där.

 

Pendlar mellan att tycka det ska bli riktigt kul att inreda mitt place, till att tycka att det får bli som det blir!

Vi får väl se hur det blir när det väl sker. Bara det går någorlunda snabbt att få upp det viktigaste så blir jag nöjd. Klarar verkligen inte av att ha massa lådor, kartonger och påsar överallt. Så har jag det i dagsläget och det gör mig super-stressad!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits