Gucci rush

Bläddrade i Elle och hittade reklamen för min älsklings-parfym.

Jag köpte Gucci Rush när jag flög till Florens för 5 år sedan, och det är fortfarande kärlek vid första ögonkastet! Den har dessutom hjälpt mig till en hel del flirtar!

Gucci rush

Den sommaren i Florens så träffade jag en hel del olika killar. Och det var en kväll jag fick en ganska märklig kommentar.

 

Vi stod vid dansgolvet på en av de coolare klubbarna i stan och en av killarna i det gänget vi var där med ställer sig lite snett bakom mig och sniffar.

 

Sedan säger han: Are you wearing rush?

 

Jag blev väldigt förvånad men svarade att det gjorde jag.

 

Varpå han säger: All the most beautiful women in the world are wearing Gucci rush.

 

Om han bara hade varit lite mindre upptagen av sig själv så hade jag fallit som en fura... (Det var några år sedan!)


Kommentarer:
Postat av: scvkmdag saknipob

qdbjsmel kbiuatx qcgjxazy ezxupmco xhpztri ahifdvnq whegk

Postat av: haha

sån har jag

2007-03-05 @ 16:21:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits