Egenskaper hos en kille

Det låter så klyshigt, men det handlar ju om sättet en kille är på!

Osäkra killar gör mig helt galen, det finns inget som är så osexigt och avtändande som en kille som fumlar och inte får till det.

En snygg stil är något som kan få mig lite extra intresserad. Får jag välja helt så föredrar jag killar som har lite koll och inte har något emot att se snygga ut.
Men även där gäller ju att det är killens sätt det handlar om.
En kille kan ha en jättehärlig stil, men är osäker och trist. Då faller det självklart bort.

Sedan kan det ju vara precis tvärtom, en kille som har en stil som inte riktigt tilltalar mig, men hans person är helt rätt.

Jag antar att de flesta håller med mig, det är väl ingen (eller?!?) som väljer partner på endast utseende. Det hoppas jag verkligen inte.

Seth


Kommentarer:
Postat av: Mange

Måste tyvärr erkänna att det har hänt... Med väntat resultat såklart. Men det visste jag ju inte när jag "valde" henne. Man vet ju inte alltid exakt varför man fastnar för en viss person, eller hur?

Tycker du inte förresten att snubben på bilden från OC är osäker? Har inte sett så många avsnitt men av det jag sett är han ju hur fladdrig som helst. Fast det kanske är ur en killes synvinkel...

2005-08-04 @ 17:28:53
Postat av: emmaria

Jo, jag är väl skyldig till det också, men i det stora hela så är det ju personen i fråga som avgör, inte dess utseende.

Nja, jag har ju sett alla avsnitt (måste jag ju erkänna...) och även om han inte är den kaxigaste kille du kan hitta så är han säker i sin osäkerhet. På något märkligt sätt!

Hur blev frisyren förresten?

Postat av: Mange

Får väl duga, har så bångstyrigt hår så det känns som ett omöjligt projekt varje gång. Men hur många är egentligen nöjd med sitt hår?

Hur blev det själv? Såg ut som en riktigt snygg frisyr på planeringsstadiet. Men ibland har ju frisörernas fingrar och saxar ett eget liv... :)

2005-08-04 @ 19:28:33
Postat av: emmaria

Jodå det blev väldigt likt bilderna faktiskt. Åtminstone efter att jag kom hem och fick styla det själv. Jag var kvar en kvart efter stäningsdags så det blev inte så mycket tid på stylingen, dessvärre...

Nu inbillade jag mig dessutom att solen värmde mina kinder lite vilket inte är dumt till nya frisyren :-)

2005-08-04 @ 19:36:09
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Mange

Du måste givetvis ta en bild och visa efter att ha outat frisyren i en hel vecka. :)

2005-08-04 @ 19:43:16
Postat av: emmaria

Så det tycker du :-)
Ja, man vet aldrig, det kan mycket väl dyka upp en bild av den nya frisyren!

2005-08-04 @ 19:53:38
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: daniella

adam brody är så skön :) killar ska vara som seth cohen. mer orkar man inte utveckla det för nu börjar det bli segt här.. meen, någon som måste vara med på Killar-grejen är BILLIE JOE ARMSTRONG i Green Day. Moderna musikens bästa gitarrist och låtskrivare. Och snyggaste också.

2005-08-24 @ 21:26:28
URL: http://bittersweet.blogg.se
Postat av: Emmaria

Ja lite lagom Seth Cohen i alla killar kan det vara, men bara lagom. Annars kan det bli för mesigt...
Även om jag gillar Green day och speciellt deras senaste skiva så är nog inte Billie Joe en kille som är min typ...

2005-08-24 @ 21:52:56
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: My chemical romance

Stil och utseende har ingen betydelse. men bille joe armstorng både ser och har bra stil... :D

2006-04-03 @ 09:01:03
Postat av: ofvqg rbmsfvoj

gmphl mltfyvb oxvw yigl ysqnv mwqfgklhc bksg

2007-01-01 @ 01:40:39
URL: http://www.ecdxotjqg.hsayuxmz.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits