Åhh....

Höra av sig eller inte, det är frågan!

Det känns som att det var länge sedan jag höll på med den här grejen. När man träffar någon och sedan undrar om man ska höra av sig eller inte... Åhh, vilken ångest!

Tog J cirka två minuter att komma fram till att det var det enda rätta och jag skyller allt på henne. För jag skickade ett mess....

Tänk om han inte svarar!

Fast som J sa så vet jag ju åtminstone läget i så fall...

Äh, jag är så bakis idag att jag inte ens orkar få riktig ångest.

Men det är en sak som oroar mig, när man träffar någon som är kompis med några du känner. Tänk om de diskuterar detta utan att jag vet.... Nej, på många sätt är det lättare då det är någon helt utomstående!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits