tisdag

Vilken dag jag haft! Började med att pappa hjälpte till med en del grejer hemma. Satte upp min spegel i lilla hallen, en hylla i garderoben och annat värdefullt småfix! efter lunch ihop blev det några timmar jobb och efter det kom mamma o pappa för att hämta mig. De hade inte berättat vad vi skulle göra, det var en överraskning! Vi åkte till Heaven 23 med utsikt och där åt vi. Dessutom fick jag en fantastiskt fin klocka jag tittat ut. Det är en present för att jag tagit examen. Att jag fått tragla är inget att skämmas över(det är ju inte pga lathet eller dumhet direkt), men jag ger f-n inte upp.
Superduper fin Calvin klein klocka blev det. Passar precis min handled och ska imorgon ta av ett antal länkar så den passar perfekt! Sååå himla glad :)


blommigt och somrigt


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits