det är inte du, det är jag!

Nej, varför försöka hålla liv i något som bara ger dåligt samvete.
Efter velande i ett år väljer jag att slänga in ett sista inlägg i min blogg.

Efter fem år av bloggande är det dags att säga hejdå! Mitt läsarantal har varierat liksom mitt intresse för det här. Mycket av charmen är borta, liksom mitt intresse av det här. Läsa bloggar kommer jag fortsätta med, men inga fler inlägg här. 19:e mars skrev jag det här inlägget, utan att posta det men det gör jag nu:

"Loggade in på mitt konto och hade inte alls tänkt skriva det här inlägget, men så fick jag en känsla och jag tänker följa den.
När jag började blogga år 2005 hade jag väldigt många besökare, jag låg högt på listan över besökta bloggar och triggades av det. Sedan kom bloggtrenden igång ordentligt och antalet bloggar ökade något enormt. Följden blev bland annat färre besökare för mig. Något som egentligen inte gjorde något, rätt skönt för att vara ärlig, jag har ju trots allt hela tiden haft många fler besökare än jag någonsin trodde den där tiden i juli 2005! I samband med att det "gick bra" i mitt bloggande fick jag möjligheten att ha en Pro-blogg. Fick det under en viss period, som då kändes enormt lång. Nu är den tiden slut och jag känner att det är en himla bra spark i baken att ta beslutet och sluta blogga. Hade tänkte göra det förra sommaren då bloggen fyllde fyra, sedan nu i sommar när den fyller fem. Men nej, jag slutar helt enkelt nu.
Det har varit himla kul att blogga. Jag har ventilerat mig, gått igenom ganska mycket; mått toppen, mått fruktansvärt dåligt för att vara helt ärlig och nu mår jag rätt okej, fast kanske inte toppen. Det här har varit min chans att fly den verklighet jag lever i och jag har hållit det för mig själv. Jag har inte berättat för vänner om den här bloggen utan låtit den vara min tillflyktsort.
Kanske blir det fler inlägg, just nu tror jag inte det, men inspirationen flödar/tryter ständigt så inget är skrivet i sten.

Men nu mina vänner, nu är det 2010 och dags att säga på återseende (för tillfället)!"


Kommentarer:
Postat av: fia

har läst din blogg sen jag vet inte hur länge. Har alltid varit lika kul att läsa den och kommer genuint att sakna den med dina fina inlägg nu när du slutar!

2010-08-05 @ 14:36:10
Postat av: Elina

Vad tråkigt, det var din blogg jag började läsa först av alla för fyra år sedan kanske. Har varit kul att se alla dina fina bilder och det är kul att vi hade samma smak ikläder. Hoppas allt kommer gå fint för dig!

2010-08-08 @ 07:26:14
Postat av: Anonym

hej från finland



jag har läst din blogg lite nu och då för typ tre år och har sparat en massa bilder som jag tyckt varit fina. tack för den här tiden, jag vill önska dig god fortsättning!

2010-08-14 @ 14:39:03
Postat av: Linnea

:(

2010-08-17 @ 19:48:10
Postat av: Nina

Vad tråkigt, följt dig i många år!

Hoppas att vi hörs igen - nångång.



Kram Nina.

Postat av: Emmaria

Fia: Tack, vad kul att höra! :)



Elina, Tack detsamma!



: Hej Finland :) Tack så mycket, detsamma till dig!



Linnea: :( + :)



Nina: Vi hörs säkert, tack. Om inte annat så kikar jag in hos dig då och då :)



Kram på er!!

2010-08-24 @ 15:09:24
URL: http://emmaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har läst din blogg i år nu! Jag tycker självklart det skulle vara kul att ha kvar den, men jag respekterar ditt val och önskar dig allt det bästa :)

2010-08-24 @ 18:56:33
Postat av: katie

Please post on here if you start up a newe page elsewhere. I have followed this blog for 4 years. All the best Katie x

2010-08-28 @ 09:06:36
Postat av: Nina

Ville bara kika in och säga hej!

Kram N.

2010-10-07 @ 09:11:23
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: ugg boots baby

Please post on here if you start up a newe page elsewhere. I have followed this blog for 4 years. All the best Katie x

2010-11-30 @ 04:32:38
URL: http://www.uggeinkaufenboots.com/
Postat av: moncler boots

Write good, we have to study hard

2010-12-27 @ 08:12:32
URL: http://www.ukonlinejewelry.org/
Postat av: china travel packages

We all are conscious inside the amazing sensation we typically get on leaving for just about any holiday.

2011-01-11 @ 09:43:28
URL: http://www.topchinatrip.com/China-Tours/
Postat av: free movies

Write good, we have to study hard

2011-01-25 @ 08:18:58
URL: http://www.ionlinemovie.com/
Postat av: ghd

The red-colored Coral is http://www.ukhairghdtraighteners.com/ghd.html regularly a basic and takes place to become pretty expensive as well


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits