onsdag+sol

Idag blir det fika *2. Blir nog trevligt. Den ena träffar jag oftare än den andra, säger egentligen inte så mycket... Jaja.
Ska försöka hinna med ett jobbmöte också. Får se hur det går med det...

Nej, dags att slänga på sig kläder, vad det nu kan bli, sedan ut i solen! Har världens garderobs-ångest just nu. Eller egentligen inte, jag tänker mig snyggare stil än jag orkar ta på mig. Igår gick det från kjol till jeans, sneakers och v-ringad tröja...

Snart påsk, vad gör man då? Jag har glömt. Vet bara att när jag var liten så var det liksom då som våren skulle komma. Bäst var det om man kunde övertala mamma att få gå utan jacka, fast oftast innebar det istället tre tjocka tröjor... Men vad gör man inte för att slippa jacka!?!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits