Gossip Girl Crew

Hela gänget från Gossip Girl åkte från inspelningarna på Manhattan till soliga LA för någon slags reklam-grej för serien. Lite spoilers erbjöds, men jag ska inte avslöja något! Leightons gula klänningen är jättesöt, modellen är så fin! Taylors klänning var inget jag fastnade för, men frisyren var fin. Blake körde på byxor och kavaj, lite navy-stil. Fint på henne, men min favorit är Leighton!
18534-7519

Killarna var också på plats, inte lika mycket att säga där... Ed hör inte till min favorit, hans roll är lite uschlig och hans stil.. Nej, den bästa bild jag sett på honom var då hans hår var helt ofriserad! Det säger nog en del... Penn är lite småcharmig, han har något jag gillar. Sötingen i gänget är ju Chace, fast han skulle må bra av en liten uppfräshning av garderoben!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits