torsdag

Undrar om det någonsin kommer bli lättare att gå upp tidigt på morgonen? Känner mig inte vaken ännu.
Sitter på jobbet. Än så länge är här helt dött... Får hoppas det händer lite mer under dagen!

Igår fick jag VHS-besked. Kom in på ytterligare en kurs så jag har kurser till 75% och det känns bra! LÄste lite mer om en kurs jag ska läsa och det verkade vara mycket fokus på etik, ekologi och sånt. Massa e:n var det. Jaja, blir nog bra! Skönt var det iallafall att en kurs sträcker sig hela terminen medan de andra två är första respektive andra perioden. Det hade ju kunnat vara att de låg samtidigt. Ibland har man flyt!
Det roligaste är att jag och bror min har kommiy in på samma kurs.  Känns lite extra kul när det är sju år emellan oss och en av oss är ingenjör och den andra, ska bli, ekonom.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits