the style

Igår när jag kollade runt efter bilder på Gossip Girls-tjejerna hittade jag lite kul info. Blairs mamma är i serien designer med kläder hon gärna klär sin dotter i. De kläderna är i själva verket en annan designers kläder, Abigail Lorick. Hon har gjort allt som i serien är Waldorf-design. Snacka om grymt sätt att nå ut med sin kollektion! Genom att se hur de använder hennes plagg i serien kan hon lätt förutspå vad som kommer sälja extra mycket.
Abigails tanke med kollektionen är att hon tycker kvinnor är dålig på att verkligen klä upp sig och vill ge lite mer glam till vår stil.
18534-6797

Kommentarer:
Postat av: sofia dahlén

Åh jag har funderat på det där, för wldorf-designen är ju lite för
utpräglad och specifik för att vara etthopplock av plagg från olika håll som en stylist gjort. Nu vet jag varför. Coolt :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits