skön dag

Dagen började sådär, var jättelåg på förmiddagen av någon anledning... Sedan när jag vaknade till och klädde på mig så kändes saker mycket lättare. Och nej det var ingen ångest från gårdagen, jag gjorde inget att skämmas för!
Större delen av dagen har spenderats horisontalt men jag har också varit och hämtat bilen från igår... Vilken pärs att hitta i ett område jag aldrig besöker, i kolsvart och med en dålig vägförklarare i telefonen! Var helt uppe i varv när  jag kom fram.
Resten av kvällen kommer spenderas i soffan. Imorgon ska jag upp i tid eftersom jag ska jobba några timmar. Sedan ska jag plocka i ordning hemma så pappa kan fixa min hall och så måste jag plugga. Det blir morgondagens bekymmer, idag slappar jag! Den här låten är riktigt soft. Ingen hipp låt, men den hör till mina lugna favoriter just nu. I övrigt har jag massa grymma låtar nu som jag fick från bror min före jul. Han fixar alltid sånt jag gillar! Utan att jag ens frågat om det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits