soft jess

Det är knappast hennes bästa outfit, men idag passar det mig utmärkt. Mysiga byxor, storskjorta och UGGs. Det är lite kul att det finns ett uttryck här i bloggvärlden som kallas finfredag, på kontor är det ju oftast precis tvärtom! Jag tror nog de flesta av oss minns hur det såg ut på Mirandas kontor på casual friday, i Sex and the City alltså. 
Idag är jag helt inne på casual friday. Just nu sitter jag i mina favorit-par pyjamasbyxor, vita och ljusblå. Har inte använt dem på hur länge som helst, nu undrar jag varför.. De är ju underbart sköna! Upptill har jag en t-shirt i samma färger, från den kampanj jag jobbade med för snart fem år sedan. Enda plagget jag tog på mig, allt annat var galet stort!
18534-7262

Kommentarer:
Postat av: Mikaela

ganska fin mysoutfit ändå ;)

2008-02-22 @ 13:18:48
Postat av: Emmaria

Ja, jag diggar den! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits