det är bara onsdag...

Idag känns det som torsdag, men det är det ju inte. Onsdag idag. Innebär bra tv-kväll. Äntligen!
Kom ganska tidigt till jobbet så jag hinner vara på Internet innan. Nice!

Igår blev naglarna orange, tänk vad lite det kan göra att få en rolig färg på händerna. Ett tips för er som inte gillar att klä er i färger! Måla händerna gott folk!

Jag är supernöjd med min nya väska. Någon frågade om storleken. Jag uppfattar att den är lite större än den väska som den har likheter med, jag fick ner en himlans massa saker! Perfekt skolväska som rymmer block, böcker, pennfodral, miniräknare, vatten, frukt och allt annat som alltid får hänga med!

Såklart ska jag fixa bild på min fisyr, ingen enorm skillnad, men jag trivs!

Kommentarer:
Postat av: Emma

såg att du din blogg var med i nyaste numret av sofis mode! =)(nr 5)

kramis.

Postat av: Angelicas Closet

GRATTIS!

Du vann armbandet från Kyss Johanna i min blogg. Maila mig din adress så dyker det upp inom kort.

Kram

2008-02-27 @ 09:56:38
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: jennifer

hej. ville bara fråga vart du får alla din fina kändisbilder ifrån? på exempelvis på lauren conrad, ashley olsen och rachel bilson (mina favoriter) .. ? tacksam för svar

Kram

2008-02-27 @ 13:27:17
Postat av: Emmy

härlig blogg!

2008-02-27 @ 14:56:30
URL: http://amafao.blogg.se
Postat av: Emmaria

Emma: såg också det, tack för att du sa till för hade jag missat skulle jag rusat och köpt!
Kram

Angelica: Åh vad kul! kram

jennifer: Jag brukar leta upp fan-sidor och sådant...

Emmy: Tack! kul att höra :)

2008-02-27 @ 17:29:21
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits