vuxen eller barn?

Jag är lite låg idag. Visserligen har dagen varit suverän! Jag har pussats, kramats och busat med Filip. Vi var ute och lekte. Fick en rolig fråga från en liten tjej: "Är du vuxen eller barn?" Haha, svarade att jag var mer vuxen än barn, men att jag kunde leka i sandlådan ibland ändå :)

Att jag är låg beror för en gångs skulle inte på egna tankar utan på andra. Riktigt irriterande! De som fått mig att må såhär är precis sådana som jag inte bör ha i min närhet! Tack och lov är de inte mina vänner, utan de är mer bekanta. De gick på om att jag var på bröllopet utan en partner och hur jobbigt det måtse vara etc. Jag brydde mig inte av annan anledning än att jag visste att de skulle säga sådant! Jag blir så arg på dem och att jag låter deras ord påverka mig så!
Till slut sa jag att jag minsann klarar mig själv och gick iväg! Vissa (många) människor borde lära sig hyfs och etikett.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits