spring!

Idag ser ut att bli en fantastiskt fin vårdag! Ska ta på mig och ta en promenad tänkte jag. Sedan ska jag hämta ut ett mycket spännande paket!!
Efter promenixen hoppas jag att det inte dröjer länge innan solen når min balkong så jag kan sitta där innan jobbet börjar. Ni ser, jag har dagen välplanerad!
Tänk vad jag gillar min familj. Jag är lyckligt lottad med en bror som är världens bästa, har en söt son och helt enkelt fortfarande inte tröttnat på sin lillasyster! (haha, det sista menar jag med glimten i ögat..) Alla syskon kommer ju inte överens på samma sätt som vi gör.

Nej, ut i vårvädret var det! Undra hur mycket jag ska förbereda mig mot pollen... Tabletter och nässpray borde göra susen!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits