mini-kishti

Kollar på bilderna från TV4-festen som tydligen gick av stapeln igår.. Såg Kishti här mellan två killar och funderarpå hur liten hon faktiskt är. Eller egentligen funderar jag på hur lika hon och jag är i storlek. Skulle jag se sådär liten ut bredvid de två herrarna? Någon som vet hur lång Kishti är? För övrigt måste jag säga att Idol-castingen är urusel. Varför visar de bara en massa folk som inte går vidare och sedan snabb-spolar de som faktiskt klarat sig till Stockholms-audition?! Störande värre.

bild tv4.se

Kommentarer:
Postat av: Jennifer

enda jag vet om kishti e att hon är född 1963. hah!
ps, kika gärna in min blogg & släng en kommentar eller två

Postat av: Tobias

Har hört att hon ska vara 1,55 m

2007-09-07 @ 19:19:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits