friday!

Skönt med fredag. Fast helgen behöver fokuseras en del på studier eftersom jag inte orkat något när jag varit sjuk. Attans!
Vaknade på ganska gott humör, men så vände det. Så nu är jag lite grinig.
Blev dissad på FB av någon jag trodde kunde räknas som vän men det tyckte inte den personen. Egentligen borde ju jag vara sur men det är jag inte och eftersom personen ifråga betedde sig väldigt märkligt mot mig på slutet då vi hängde så undrar jag lite vad som ligger bakom... Jaja, man kan inte tvinga sig på någon.

Sedan undrar jag lite varför vissa bloggar givits ut som böcker?! Är inte det lite att försöka mjölka ur de sista dropparna? Jag läser iallafall en av bloggarna så det handlar verkligen inte om personen som skriver eller bloggen ifråga, utan syftet. Det handlar ju bara om att tjäna pengar, för vilket intresse kan finnas? Allt i boken går att finna på internet. Nej jag fattar faktiskt inte.

Igår köpte jag något som jag bara köpt cirka fyra gånger de senaste tio åren, helt galet egentligen. Jag stod på pressbyrån, köpte en tidning och bredvid mig låg sådana där mini-påser med chips. Så jag köpte en... Att köpa chips har alltid varit svårt för mig. Helt stört verkligen! Har inte ens öppnat den än, hade tänkt göra det på bussen hem, men det pallade jag inte. Hör på mig, jag är wacko :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits