täppt

Åh vad jobbigt det är att vara förkyld. Jag klagar som ett barn, sorry. Emellan förkylningarna glömmer jag hur det trycker, blir täppt och är jobbigt, fast det är väl antagligen lika bra! Det gör verkligen ont att snyta sig nu trots att jag smörjer och smörjer.
Åkte hem till föräldrarna förut men det ångrar jag nu. Längtar faktiskt hem till min lägenhet. Åker hem imorgon igen. Trodde att jag skulle bli mer låg av att vara hemma ensam och sjuk, men idag funkade det inte här bara. På vägen hem hit så körde vi förbi en affär vid Järntorget där jag provade en klänning från Nümph. Kleinblå, lite plisserad känsla. Modellen var helt i min smak och priset var perfekt, tyvärr kändes minsta storleken för stor. Fast nu är jag lite inne på den ändå, men det är nog för att jag är trött och grinig och det vore så skönt att slippa leta något mer.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits