h&m+cavalli

Jag har inte kännt något behov av att köa för något av H&M's samarbeten och jag tycker likadant det här året som tidigare. Kläderna känns inte alls som min stil och framförallt har jag svårt för grejen att de är så överexponerade. En rolig grej vore om de kunde marknadsföra hälften och ha en hel del som blev lite som en överraskning!
Skulle det vara något som lockar mig så är det väl någon accessoar, kanske det här armbandet. Men det är inte värt något köande och helt ärligt tycker jag nog bara det är kul i en dag innan det hamnar bland allt annat krimskrams jag sällan (läs aldrig) använder.
18534-6319

Kommentarer:
Postat av: fashionholic

jag kan inte annat än att hålla med dig.. för mycket fokus att det blir för mycket! armbandet är ballt.. men inte kommer jag köa för att få slåss!

Postat av: hanna

Armbandet är det enda jag tycker är fint i kollektionen!

2007-11-07 @ 16:32:24
URL: http://hjartahanna.webblogg.se
Postat av: Emmaria

fashionholic: ja visst blir dte lite overkill med all media, fast å andra sidan är det väl det de är ute efter... Nej armbandet är inte värt att slåss för, även om det är coolt.

hanna: ja, åtminstone det enda jag skulle kunna tänka mig att bära..

2007-11-08 @ 12:10:32
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits