från en till en annan

Känns som att dagarna som sjuk spenderas i säng, soffa, vid datorn, soffa och säng. Over and over. Bitter jag, nej varför tror ni det?! Gah...
Jag har två extremer när jag mår som jag mår nu. Dels kan jag börja gråta för minsta lilla sak, som att jag inte kan dela min pencillintabletter då de är för stora för att svälja i min onda hals. Men jag kan också bli ganska kort och lindrar inte saker jag tänker. Har inget bra exempel där, men så är det iallafall.
Ikväll har jag kollat på Closer, Grey's och Studio 60. Underhållning, men that's it. Tycker alla serier har en dålig period, eller så hänger det helt enkelt på tittaren, i det här fallet jag.
Läggdags var det. Hoppas jag mår lite bättre imorgon, inte sämre iallafall för då blir jag jättedeppad.

Godnatt!

Kommentarer:
Postat av: Klara

hejhej! måste bara säga att din blogg har blivit jättefin! :D

2007-11-08 @ 09:11:23
Postat av: Emmaria

Tack Klara! Vad kul att höra. Jag är jättenöjd med resultatet :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits