degigt

Vaknade till en grå himmel och duggregn. Känns lite segt, men jag tar det lugnt... Plockar så sakteliga ihop mig för att åka neråt landet om en stund. Imorgon är det jag som övar på danskan. Jepp, ett besök i den ljuvliga huvudstaden i grannlandet hägrar! Köpenhamn är så härligt. Det känns som en rejäl storstad och atmosfären där är så underbar. Skulle nog gärna bo där faktiskt. Cykla omkring, sitta i Nyhavn och köpa färska blommor utanför Magasin du Nord. När bror min flytatde så kom en av hans kompisars flickvän på kvällen och hon veckopendlar till Köpenhamn. Lät så himla mysigt. hon bor i ett gammalt hus ganska nära Nyhavn. Lite avis faktiskt... Inte för att jag inte gillar Göteborg, men Köpenhamn alltså...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits