costume da bagno

Nuförtiden har jag ett helt annat intresse av baddräkt än jag haft tidigare. På offentliga stränder väljer jag det då jag ska bada framför en tvådelad bikini. Fast solandes bär jag självklart bikini, en vit mage vill jag inte ha!
Den här modellen från Brette Sandler gillar jag riktigt mycket. Enkel utan massa krusidull och helt enkelt stilren.
18534-5196


Den här baddräkten är också från Brette Sandler och minst lika snygg. Möjligtvis snäppet bättre, fast ändå inte eftersom den är såpass urringad. Påminner mycker om den jag har från H&M. Fast min har band som knyts i ryggen.
18534-5195
bilder shopbop.com

Kommentarer:
Postat av: Anonym

oj hon var alldeles för mager..... inte alls snyggt, annars fina baddräkter
/annie

2007-05-24 @ 18:45:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits