oh well..

Läste Ebbas blogg där hon länkade till Resumé. Tydligen ska hon inte vara kvar som chefredaktör för Veckorevyn utan istället bli det över websatsningen Veckorevyn.com. Hmm.. Låter lite märkligt ändå. I artikeln tas det upp att rykten hävdar att hon petats. Vad ska man tro, spelar ingen roll i och för sig. Får väl se vad hon gör av detta. Lite trist måste jag säga att det är att hon lämnar tidningen. Tror nog inte jag kommer fortsätta läsa den då. Det är hennes krönika och touch på tidningen som jag gillat. Vad tycker ni?
Såhär säger Ebba...

Kommentarer:
Postat av: Linn

Alltså Ebba har ju gjort ett lyft med tidningen, verkligen. Men hon är lite MYCKET ibland, lite för mycket hennes åsikter och bilder på henne. Jag tror internet idéen kommer funka bra, gillar hennes blogg framförallt!

2007-03-29 @ 16:26:34
Postat av: Stina

Även om jag stör mig på Ebba då och då (hrrm.. rätt ofta), tycker jag att hon har gjort VeckoRevyn till en bra mycket roligare tidning att läsa! Synd att hon ska sluta, men hoppas att tidningen fortsätter i samma stil!

Postat av: Emmaria

Linn: jag gillar också hennes blogg och tror på den här nya grejen, men jag har faktiskt itne tyckt det varit för mycket henne. Jag är grymt imponerad av henne och diggar att hon kör sitt eget race.

Stina: haha... Ja jag håller helt med om att hon lyft VR, tidigare var den inget att ha alls. Får se hur tidningen kommer förändras.. Får väl hoppas på webben eftersom det är ebbas koncept jag gillar framförallt.

2007-03-29 @ 22:40:50
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits