cerise

Var nere en sväng på stan. Lämnade tillbaka Gina Tricot klänningen. Skönt då slipper jag tänka på det något mer. Var inne på H&M eftersom de har 10% rabatt om man är CLub-medlem. Det har varit sedan förra torsdagen men jag har inte kommti till någon butik.. Idag köpte jag ett diadem och en

liten väska. Den är ceriserosa och blir nog rolig att pigga upp en enkel klädsel med i vår och sommar. Snyggast bär jag den snett över kroppen. Får plats med det viktigaste som plånbok, mobil, Rosebud och rouge. Perfekt!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vilken söt väska! Fanns det fler färger? Är det skinn?

2007-03-21 @ 18:24:00
Postat av: Anna

Anna heter jag, missade att skriva det!

2007-03-21 @ 18:24:43
Postat av: Emmaria

Tack, visst är den söt! Mamma tycker den var hallonröd.. Det fanns en annan färg, lite beige/guldig=mer diskret. Tror inte det är skinn eftersom den kostade 129:- på H&M men den är supermjuk och härlig i materialet.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits