men hallå...

Måset bara få ur mig det här och eftersom mamma är utomlands så får jag helt enkelt vädra det här i bloggen.
Det är något galet med mina höfter. I onsdags när jag hade jeans kliade det som satan och på kvällen var jag svullen på sidan, från där själva höftbenet står ut och så bakåt i ungefär 10cm. Svullnaden är kvar även om den blivit mycket bättre! Nu kliar det som attan igen och jag börjar undra vad som är fel.
Varför kliar det på höften och svullnar? Försökte googla men där fick jag inget svar alls. Verkar ju som en reaktion på något, men vad?!
Sådär, färdig med vädringen.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

jag brukar få så när jag har haft thigta kläder på mej, vet inte varför men då blir det så på mej iaf !

2007-07-13 @ 16:43:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits