lite saker

Sammanfattar kort lite saker jag tänker på den här onsdagen.

- vad är det för fel på de j***a bilister som bromsar sig framåt? Eller de som liksom bromsar när de kör mot ett trafikljus som om de tänker: det kan ju bli rött! Gah.

- folk på stan som snigelgår och plötsligt stannar tvärt för att vända sig och gå i en annan riktning. Klart det gör vi alla, men man får ju ha lite koll på folk runtomkring sig också...

- känner att jag gjort en bra sak idag, hittade ett VISA-kort på H&m som jag lämnade in. Jobbigt att tappa kortet!

- vad jobbigt det är att behöva kontrollera storsätdningen här på jobbet. Jag ska liksom gå och känna på hyllor, lister och kolla att det är rent.

- om jag skulle ha städare hemma så skulle jag inte kunna vara hemma. Tycker det är jobbigt här på jobbet, hur skulle det då vara om någon städade hemma hos mig...

Kommentarer:
Postat av: Marlene

Det värsta är nästan att sitta i samma fordon med den förare som bromsar hela tiden. Vet inte hur många busschaffisar som bromsar i tid och otid! Hatar när det går ryckigt!

Postat av: Emmaria

Ja det håller jag med om! Blir nippriga när spårvagnsförarna både kör ryckigt men också när de meskör.

2007-07-11 @ 15:04:58
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Sandra Siversson

Men det värsta är nog att man alltid, och jag menar ALLTID, när man har bråttom hamnar bakom en tant mellan 80 och döden som snigelkör och man inte kan köra om!! Irriterande! Sedan något annat irriterande är när bilen bakom dig ligger och slickar bakluckan för dig =)

2007-07-11 @ 19:11:58
URL: http://siversson.blogg.se
Postat av: Emmaria

ja det händer mig jämnt! Alltid någon som kör i 30 på 50-väg osv. Gah!
Om någon ligger sådär nära blir jag sur. Brukar vara uppmärksam på om någon vill köra förbi, har aldrig gillat när folk ligger och stressar mig...

2007-07-12 @ 10:11:11
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits