en lista

Lånade en lista från Kerstin.
KLÄDER
Skor: väldigt varierat, viktigast är att de passar o är skön, samt snygga såklart.
Sneakers: Reebok.
Jeans: Filippa K eller min slappjeans från Levi?s.
T-shirt: Är ingen t-shirt tjej, men nu är jag inne på H&M?s för 49.50:-
Underkläder: ja, alltid.

ACCESSOARER
Väska: Just nu i tyg från Zaras barnavdelning.
Plånbok: Perfekt sak från Wedins.
Solglasögon: H&M
Klocka: En Guess klocka som jag älskar.

TEKNIK

Tv: ehh? Phillips kanske...
Stereo: Sony tror jag.
Mobiltelefon: Sony Ericsson.
Mp3: SanDisk.
Dator: HP laptop, I love it.
Kamera: inte en susning, jag har ingen fancy digitalkamera utan vanlig hederlig sak.

BADRUM

Tandkräm: Sensation Whitening.
Tvål: Dove vid handfatet, Barnängen med mandelolja i duschen
Hårprodukt: Gele från wella?
Parfym: Rush från Gucci och Apple från DKNY.
Hudkräm: karbamid essex på recept.
Schampo: Elvital, Biotherm och helst Schwarzkopfs Fünf kreuter
Balsam: pass
Medicin: lite för många för att jag vill dra upp det här
Vitamin: Betakaroten och en med b-vtiamner o lite annat tjafs.
Huvudvärkstablett: Ibumetin.

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: vanligt hederligt.
Öl: Nej tack.
Vin: Vitt, kan inte sorter.
Bröd: Hönökaka so är lite mörkare, köpt i bräckboden hemma.
Choklad: Marabou mjölkchoklad, men inte ofta.
Glass: Solero är ruskigt gott!

HEMMA
Säng: Ja det har jag
Lakan: Några olika, de flesta går i rosa eller vita hotellsatin (tydligen en sort..)
Espressomaskin: sånt finns inte hemma hos mig.
Kylskåp: Electrolux, alldeles nytt
Porslin: tallrikar från farmor, varierade skålar, massvis med glas och muggar

FÄRDMEDEL
Bil: nej, men så ofta jag kan kör jag föräldrarnas Saab:ar
Flygbolag: ehh?.
Taxibolag: det skulle väl vara Taxi Göteborg då
Cykel: Min står fortfarande hemma, pappas står däremot i mitt förråd. Bra grej.

ÖVRIGT
Frisörsalong: Oflashigt ställe hemma, men frisören kan mitt hår och det känns viktigt
Bank: Nordea.
Bensinstation: tankar helst inte
Gym: Friskis&svettis


Kommentarer:
Postat av: emma

lånar denna.

Postat av: Emmaria

gör det :)

2007-07-11 @ 08:29:21
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Kerstin

Hurra för listor :)

2007-07-12 @ 10:53:10
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: ulrika

Bara en liten kommentar... DKNY's parfym heter inte Apple, utan Be Delicious alternativt den röda Red Delicious.

2007-08-02 @ 11:07:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits