den sista!

Igår köpte jag något som jag blev väldigt nöjd med! Jag hittade en jeansklänning på H&M som är väldigt lik Acneklänningen. Det är inte den klänningen till vänster, utan den här är ännu mer lik Acnes.
Jag ramlade över den i Nordstan och lyckades få den allra sista. Den var i storlek 32=alldeles perfekt!
Vanligtvis brukar jag itne köpa plagg som är nästan helt slutsålda eller skrivits mycket om, men den här kunde jag inte låta bli. Det sköna var att den kostade 298:- och inte 398:- som jag trodde innan jag stod i kassan. Jag är supernöjd och inväntar nu ett bra tillfälle att dra på den! I värsta fall får jag ska mig tillfälle :)


Uppdaterat: modellen är ju väldigt lik den här, bara det att det saknas en söm framtill i brösthöjd. Färgen är mörkare. Snyggt nu med strmpbyxor och alldeles utmärkt till våren med bara ben. Åhh..




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits