glass

18534-4960Blev sugen på glass förut så jag gick till ICA. Låångsamt bör tilläggas, mormor hade nog gått förbi mig... Väl på ICA blev jag inte alls inspirerad, men så köpte jag ett 6-pack med Soleroglassar. Tre Red fruit och tre Exotic. Den som följt min blogg minst ett år vet att jag älskar Soleroglassen. Förra året när jag jobbade blev det en hel del uppätna. Speciellt under sommaren då vi hade glass-paus nästan varje dag.
Tyvärr smakade det äckligt med glass just nu, me jag vet ju att de ligger där och väntar på mig!

bild gb.se

Kommentarer:
Postat av: Paulina

Mm Solero, Bra tips!

Postat av: Emmaria

Oh ja, hoppas bara det smakar bättre idag än igår. För igår var det ingen hit :(

2007-04-26 @ 10:39:58
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits