utmaning

Utmaning igen: Hoppas jag minns namnen på mina produkter bara...

Schampo: Head&Shoulders(trots att jag aldrig haft mjäll..), El Vital för normalt hår, Fünf Kreuter (tyskt)
Balsam: Använder jag inte, men jag har El vital.
Duschtvål: Barnängen, jag har känslig hud.
Duscholja: Nivea
Kroppspeeling: en tub från Dove
Ansiktspeeling: Nivea.
Leave-in för håret: använder jag inte...
Hårinpackning: använder jag inte
Ansiktskräm: Dagtid Tea Tree Oil, nattetid Nivea.
Rengöringsservetter: använder jag inte...
Rengöringsmjölk: Nivea
Ansiktsolja: använder jag inte.
Hudlotion: Receptbelagd Karbamid Essex kräm&lotion, Dove Summerglow och Nivea
Deodorant: en torr grej från Apoteket (inte Absolut torr!)
Parfym: Gucci Rush på kvällstid, DKNY Apple på dagen, ibland även från prover av Just me-Paris Hilton
Bas: använder jag inte...
Concealer: L'Oreal, under ögonen...
Mascara: Clinique, Long pretty lashes
Rouge: Isadora
Läppbalsam: Rosebud, Idominsalva nattetid
Handcremé: står helt still minns ej namnet, det är en rosa flaska iallafall!

Blev utmanad av
Emma. Den som känner sig manad är välkommen att  hänga på!

Kommentarer:
Postat av: Emma

:O använder du varken balsam eller hårinpackning? oj, jag skulle inte klara mig utan det. blir inte ditt hår väldigt torrt i topparna?

2006-10-01 @ 11:55:18
Postat av: Emmaria

Nope, faktiskt inte. Mitt hår blir väldigt fett och stipigt när jag använder balsam och hårinpackning, har provat massa olika med jämna mellanrum.. Min frisör "skäller" alltid på mig för att jag är för snäll mot mitt hår. Jag har inga problem med torrt eller slitet hår, klipper mig var tredje månad och då säger alltid min frisör att det knappt behövs..

Postat av: Emma

åh, okej. vad skönt ändå, slippa lägga pengarna på sånt.. =)

2006-10-02 @ 19:10:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits