mina val

Väskor - Mellanstora väskor som får plats med lagom prylar. Ibland har jag dille på väskor som sitter på axeln eller snett över kroppen. Andra gånger använder jag så liten väska som möjligt och har någon påse istället.. En väska för tillfälle och säsong, minst!

Skor - Ballerinas är min ultimata favorit. Flats överhuvudtaget eftersom jag måste kunna springa eller gå snabbt till spårvagnen eller på kullersten helt enkelt.

Solglasögon - Ett par stora Garbo-glasögon från Zara, mer diskreta är mina från ProMod och om jag vill se bra använder jag mina solglasögon med slipade glas.

Byxor - De senaste åren har jeans blivit en mer bestående del av min garderob, men jag gillar "snygga" byxor också!

Badkläder - Trekants bikini och små underdelar, gärna med knyt i sidan. Ju mindre desto bättre för brännan!

Jeans - Filippa K's är perfekta för mig, annars har jag ett par favoriter från Levi's 545 tror jag de heter.

Toppar - Ribbade linnen är A och O bland mina toppar. Bomull är nummer 1. Har några andra linnen i annat material, men de används mest på sommaren...

Klänningar - Favoriten är A-linjeformat, men det passar inte min kropp så bra... Tröjklänning är min passion, skjortklänningar är snyggt och casual.

Smycken - Jag gillar det diskreta. Satsar på en bling-ring eller en lång halskedja eller att berlock-armband, antingen eller de tre varianterna matchar jag inte tillsammans. Lagom är bäst!

Ytterkläder - På vintern vinner min parkas från Henry Lloyd alla tävlingar. Vår och höst gäller just nu min duvblå kappa från H&M, somamren får bli kavaj, om man nu behöver jacka då...

Bubbelvatten - Dricker jag bara om jag måste. Ibland får jag det i sammanhang där jag tycker det är oartigt att säga något. Kan dricka det, men jag föredrar vanligt vatten eller citronvatten!

Hittade listan hos lite olika bloggare... Den som känner sig manad får garäna dela med sig!

Kommentarer:
Postat av: hdxfmen dsnvij

oldjtcsmy ilmyx ynpux gqjuzyklm fyaporsn ceabmsigj foxknmg


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits