fånigt

Nu inför valet är det utfrågningar hitan och ditan av alla partiledare. De reser land och rike runt för att tala på torg och allmänna platser. Under tiden har åtminstone en av kvällstidningarna ägnat sig åt att ge politikerna betyg för hur de klär sig vid de här tillfällena. Okej, jag är en person som tycker att utsidan är en viktig del av intrycket, men det är ju för Guds skull inte allt här i världen! När det kommer till politik tycker jag inte att det är kläderna de har på sig som spelar den minsta roll. Det är vad de säger, vilket intryck de ger och om  jag känner att det de säger är äkta. Sen tycker jag att VeckoRevyns stilreportage var ett roligt inslag, men herregud efter en debatt är det väl sättet som frågor besvarades som är det väsentliga!?!


Kommentarer:
Postat av: Emma

Vad det gäller just Vecko Revyn tycker jag det var jättebra att dom hade reportage med partiledarna, för jag tror att många som kanske inte annars skulle läst så mycket om valet fick en chans att göra det nu, på ett lite roligare sätt än vanligt dessutom.

2006-09-08 @ 08:21:12
Postat av: Emmaria

Jag håller helt med dig om VeckoRevyns reportage. Lättsamt och nytänkande sätt att få en bild av partiledarna och grova drag i deras mål.

Postat av: xqdekp soexhy

fjod jzle pxczktwlo zbqevfiyn glyombrs nuyxtb nizwmkrjc

2007-01-01 @ 01:42:25
URL: http://www.ejlb.mworlvaf.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits