dammsug

Nu har jag dammsugit lägenheten. Trist jobb men härligt när det är klart! Strax ska jag klä på mig för att bege mig ner till stan. Jag ska äta lunch med mamma. Efter det ska jag träffa en kompis osm är i stan några timmar. Trevligt trevligt!
Ska nog gå till KnappCarlsson för att köpa bomullsband. Har länge tänkt sy ner mina Cheap Monday-byxor och nu ska det nog bli av. De är lite högre i midjan och det passar inte riktigt min kroppsform. De står liksom rakt upp från höften... Ska diskutera med mamma, min syexpert, men jag tror nog det ska bli bra! GIllar de över benen, det är bara midjan som är kruxet.

Kommentarer:
Postat av: htym zlypov

dwks tukav tpfk nqbuzd lqkoi klerfbjyu wsekbioq

Postat av: tadalafil

tadalafil - about tadalafil.

2007-01-02 @ 15:03:55
URL: http://tadalafil-onli.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits